Портфоліо
Назва навчальної теми
Мій секретний код.
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Предмети: «Iнформатики» - основний, «Трудове навчання», «Я у
світі» (3 клас) - другоряднi
Вік учнів, клас
3 клас, 10 рокiв
Стислий опис проекту
Учні досліджують яку роль
у житті людини відігравали писанки для
цього створять буклет. Яка інформація
кодувалась на них за допомогою різних
символів? (досліджуватимуть символіку
писанок). Ознайомляться із техніками
виготовлення писанок та створять
презентацію. Продумають орнамент
(символіку) для писанки-подарунку та
виготовлять її.
План вивчення теми
План впровадження теми
Оцінювання
На початку
проекту
|
Впродовж
роботи над проектом
|
Наприкінці
роботи над проектом
|
|||
|
|
|
|
|
|
Оцінювання відбувається
упродовж усієї навчальної теми, щоб
діагностувати знання та мислення
учнів та їх міркування. На
початку проекту використовую інструмент
З-Х-Д, організаціцйну діаграму стосовно
видів орнаменту, презентація вчителя
для мотивації роботи, об'єднання
учнів у групи та формулювання завдань
для кожної групи. Учні заповнюють
концептуальну карту та форми для оцінювання роботи в групі, оцінювання
продуктів проекту. Наприкінці роботи
над проектом діти захищають у формі
демонстрації та доопрацьовують таблиці
З-Х-Д.
Діяльність учнів та вчителя
|
Відомості про автора
Ім'я, прізвище Наталія Стрілецька
Фах, навчальний предмет
викладач Чернігівського національного педуніверситету імені Т.Г. Шевченка.
предмет: Методика навчання інформатики (у початковій школі).
Навчальний заклад
Чернігівський національний педуніверситет імені Т.Г. Шевченка.
Місто\село, район, область
м. Чернігів
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
30.032015-3.04.2015 |
Місце проведення тренінгу
ЧОІППО імені К.Д. Ушинського |
Тренери
Тихоненко Оксана
Олексіївна, Євтушенко Наталі Василівна,
Дягло Наталія Валеріївна
Коментарі
Дописати коментар
Привіт!