Портфоліо

Назва навчальної теми

Мій секретний код. 

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Предмети: «Iнформатики» - основний, «Трудове навчання», «Я у світі» (3 клас) -  другоряднi

Вік учнів, клас

3 клас, 10 рокiв

Стислий опис проекту 

Учні досліджують яку роль у житті людини відігравали писанки для цього створять буклет. Яка інформація кодувалась на них за допомогою різних символів? (досліджуватимуть символіку писанок). Ознайомляться із техніками виготовлення писанок та створять презентацію. Продумають орнамент (символіку) для писанки-подарунку та виготовлять її.  

План вивчення теми 

План впровадження теми

Оцінювання


На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом

Обговорення,
Опитування,
Обговорення основних питань, перегляд презентації вчителя.
З-Х-Д.
Презентація основних запитань, організаційна діаграма стосовно видів орнаменту,
Презентація вчителя, концептуальна карта.
Консультації. Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємо
оцінювання). Робота з концептуальною картою.

Форма оцінювання для роботи в групах та самооцінки.Форма для оцінювання продуктів проекту.
Концептуальна карта.

Демонстрація (захист проекту),
Робота з таблицями ЗХД.
Форма оцінювання публікації, презентації (продукту)
Таблиця «ЗХД»

Оцінювання відбувається упродовж усієї навчальної теми, щоб діагностувати знання та мислення учнів та їх міркування. На початку проекту використовую інструмент З-Х-Д, організаціцйну діаграму стосовно видів орнаменту, презентація вчителя для мотивації роботи, об'єднання учнів у групи та формулювання завдань для кожної групи. Учні заповнюють концептуальну карту та форми для оцінювання роботи в групі, оцінювання продуктів проекту. Наприкінці роботи над проектом діти захищають у формі демонстрації та доопрацьовують таблиці З-Х-Д.

Діяльність учнів та вчителя 

Вчитель для заохочення участі в проекті створює публікацію та презентацію, у якій розкриваються основні питання проекту, організовується об єднання учнів у групи, дається кожній групі завдання.
Учні об‘єднаються у три групи:
Група «дослідників» буде шукати інформацію в Інтернеті про значення писанок у житті людини, про різні символіки декорування. Результатом їх діяльності є створення блогу та учнівської презентації проекту.
Група «технологів» ознайомиться із різними техніками виконання декорування, обере найзручнішу, та створить розпис писанок.
Група «дизайнерів» вивчатиме різні символіки декорування й створить малюнок розпису писанки.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище Наталія Стрілецька

Фах, навчальний предмет 

викладач Чернігівського національного педуніверситету імені Т.Г. Шевченка.
предмет: Методика навчання інформатики (у початковій школі).

Навчальний заклад

Чернігівський національний педуніверситет імені Т.Г. Шевченка.

Місто\село, район, область

м. Чернігів

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

30.032015-3.04.2015

Місце проведення тренінгу

ЧОІППО імені К.Д. Ушинського

Тренери

Тихоненко Оксана Олексіївна, Євтушенко Наталі Василівна, Дягло Наталія Валеріївна

Коментарі

Популярні публікації